وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

سري جديد كاردستيهاي دوست هنر مند

1392/4/4 1:00
نویسنده : شهره
7,678 بازدید
اشتراک گذاری

اينم سري جديد از كاردستيهاي دوست هنرمندم خاله پارميدا جون كه هم جالبن و هم ساده و اسون و ميتونه ايده خوبي براي كسايي كه از بازيافت وسايل دور ريختني خوششون مياد باشه 

این یه جا مدادی رو میزیه که با پاکت شیر درستش کردم و جعبه جلویی هم جعبه ی یه کیف دستیه که درش رو به بالا باز میشه

این یه جا موبایلی رو میزیه که با جعبه شامپو درستش کردم . و یه تیکه اسفنج توش گذاشتم که دوره اسفنج رو با دستمال عینک پاک کن گذاشتم که صفحه موبایلم خش نخوره.

این دمپاییهای قدیمیم هستن که کمی روشون کهنه شده بود .روش رو با یه تیکه ساتن پوشوندم و با مروارید تزیین کردم 
هر کی میبینه ذوق میکنه.

این یه قندونه که شکست 
یعنی از وسط دوتیکه شد 
قبلا یه شلوار لی خریدم که بلند بود برام و کوتاش کردم و تیکه هاشو نگه داشتم اونو چسبوندم به قندون و با دکمه تزیینش کردم 

این یه اویزه بادنماس که با همون پارچه های پنبه ای که به عنوان دسمال آشپزخونه استفاده میشه درست کردم 
توش هم پشم شیشه ریختم.قلب روش هم از خرازی خریدم و همچنین زنگوله های پاش زو 
سیبیل و دهنشم کاغذیه.با ماژیک سیاه کردم و چسبوندم 

این یه جعبه جواهراته که با جعبه ی لیوان درستش کردم 
دکمه ی جلوش هم یه دکمه بشقابیه که روش پولک چسبوندم 

اینم ست جامدادی و جا موبایلیه که با پاکت شیر درست کردم جاموبایلی هم مث قبلی درستش کردم


و اين هم ادرس وبلاگشون

http://parmida-sh.niniweblog.com/

دوستان خوب و هنرمندم منتظر عكس كاردستيهاي شما هستيم 

از وبلاگ جديدم ديدن بفرماييد

http://shohrerafat1364.mihanblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی خوشتیپ
4 تیر 92 10:26
آفرین به خاله هنرمند
وای الان یه وب دیدم به اسم شما تو بروز شده ها...حذف شده بود همه مطالبش...دلم هری ریخت


بله سارا جون منم ديدم نميدونم چرا فكر ميكنن اگه اسمشون همنام وبلاگ من باشه بازديد كنندشون زياد ميشه شايد فكر ميكنن اينطوري ميتونند گولشون بزنند و بكشونن به طرف وبلاگشون
خاله پارمیدا
4 تیر 92 11:39
مرسی


خواهش ميكنم دستت درد نكنه
ونوس
4 تیر 92 13:59
واقعا عالیه ای کاش اینترنت من مشکل نداشت و میتونستم خیلی راحت وارد ایمیلم بشم حتما برات می فرستادم من چندتا از کارای توی سایتتو درست کردم ولی گفتم چون اینترنتم مشکل داره نمیتونم بفرستم.....حیف.....ولی اون جعبه جواهذاتو قشنگتر توضیح بده می خوام درست کنم....خاله پارمیدا کارش عالیه...مرسی


عزيزم چه مشكلي؟ توضيح جعبه رو خاله پارميدا داده ديگه عزيزم
ونوس
5 تیر 92 12:40
راستش مرور گرم مشکل داره حتی سایت عسل جون رو هم به ندرت و با هزار تا مشکل میرم وقتی هم سایت شما وارد سایت عسل میشم خیلی از عکسارو باز نمیکنه......


وااااااااااا يعني از چي ميتونه باشه از گوگل كروم استفاده كن
ونوس
6 تیر 92 1:01
ویندوزم xpواسه اینه


xp سرعتش خيلي پايينه كروم عاليه