وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

کاردستی های مامان شکلات من ایدین

1393/4/9 9:22
نویسنده : شهره
3,949 بازدید
اشتراک گذاری

دوست عزیزم از بایت کاردستیهای زیباتون و همینطور از اینکه وبلاگمو قابل دونستین و اجازه گذاشتن در وبلاگمو دادین بی نهایت ممنونم

ادرس وبلاگ ایدین جون

شکلات من آیدین http://aydinkochooloo.niniweblog.com/

دوستان عزیز شما هم میتونید عکس کارهای هنریتونو برام بفرستید تا من به اسم خودتون و ادرس وبلاگتون توی وبلاگم بذارم منتظر ارسال عکس هاتون هستیم 

این شمع ها بازیافتی هست رول دستمال کاغذی که دورش چرم پیچوندم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

این گلا هم با کاغذ کشی درست کردم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

این استیکر ها رو برای اتاق ایدین درست کردم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

این تونیک رو خودم خیلی دوست دارم البته کارای خیاطی زیاد دارم ولی خوب کی حوصله داره عکس بزاره

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینا گلای پسته ای هستن خییلی نازن این لباس قلاب بافی پایین رو هم واسه خودم بافتم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

مطالب مرتبط

پاپیه ماشه

قاب عکس سرامیکی کار مامان تارا جون 3

کیک پوشک ساجده جون

تابلو های دوست هنرمند

بافتنیهای دوست خوبم مامان الای جون

کاردستی دوست هنرمند

خانه کارتنی مامان هنرمند

دوخت ذامن به روش يكي از ماماناي هنرمند

كاردستي خاله پارميدا جون

كاردستيهاي دخترم

كاردستي مامان تارا جون

كاردستيهاي دوست هنرمند

سري جديد كاردستيهاي دوست هنر مند

كاردستيهاي يكي از دوستان هنرمند

درست کردن عروسک با جوراب

 

پسندها (2)

نظرات (0)