وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

چراغ خواب

1392/3/25 9:22
نویسنده : شهره
4,841 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزيزي كه خواسته بودند توضيح اينكارو بدم اينكاردستي از جايي كه برداشتم توضيح نداشت ولي مشخصه كه روي قوطي شير و يا ابميوه طرح مورد نظر رو با سوزن كلفت پياده كرده و از ته قوطي بادروم و چراغ و سيم رو رد كرده و چون همه جاي قوطي بسته هست نور چراغ از سوراخها بيرون اومده و اين باعث شده طرح مورد نظر مشخص بشه 

بازم اگر متوجه نشدين در خدمتم

pack-20

دوستان عزيز اگه ميخواين بدونين اين چيه برين ادامه مطلب

pack-12

pack-14

pack-20

pack-13

pack-19

pack-2sq2

pack-1sq

pack-8

pack-7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ونوس
22 خرداد 92 13:19
چه جوری درستش کنیم؟؟؟؟؟؟


توضيح ميدم
مریم
22 خرداد 92 17:55
سلام به شما
کارهایی که ارایه دادین خیلی زیبا هستن
افرین به سلیقه و هنرتون
من هم خیلی دوست دارم تهیه کنم یه لیست بالا بلند نوشتم از وسایل که تهیه کنم و درست کنم
این چراغ که عکسش هست اگه میشه بیشتر راهنمایی کنید
خوشحال میشم به وب دختر من هم سر بزنید
انشاالله خدا بچه هاتونو زیر سایه پدر و مادر حفظ کنه ( چه اسمهای نازی دارن )

مرسي گلم چشم توضيح ميدم
مامان آرسام
24 خرداد 92 22:52
سلام
وبلاگ مفیدی دارین
ولی اگه یه کوچولو توضیح میدادین بهتر بود


عزيزم توضيح دادم
ونوس
26 خرداد 92 12:58
من که متوجه شدمخیلی قشنگ و ابتکاری بودولی دلم تنگ شد از دست این بشر که چه چیزا درست نمیکنه حالا می خوامکنم.............................


به نظر من هم خيلي قشنگ و اسون و ساده و حوصله خواه بود