وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

كاور دستشويي به شكل خرگوش

1392/3/20 19:09
نویسنده : شهره
6,312 بازدید
اشتراک گذاری

tavsan seklindeki klozet TAVŞAN ŞEKLİNDE KLOZET TAKIMI

با الگوهاي زير و كمي مهارت در خياطي ميتونيد اين دكوراسيون زيبارو تو توالتتون به وجود بيارين مخصوصا براي دوستاني كه توالت بچه هاشون اختصاصيه ميتونند دستشويي بچه رو قشنگتر كنن 

tavsan seklindeki klozet 2 TAVŞAN ŞEKLİNDE KLOZET TAKIMItavsan seklindeki klozet 1 TAVŞAN ŞEKLİNDE KLOZET TAKIMI

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ونوس
20 خرداد 92 20:53
خداااااااااااااااایا شکرت که شهره جون اوووومد به خدا امروز میترسیدم گفتم شاید دیگه تمومه اخه نمیگی من ناراحتی قبلی دارم میمیرمولی بگذریم من اگه از اینا داشته باشم دلم نمیاد برم دستشویی


وااااااااااي نه بابا تا خون در رگ من هست اين وبلاگ ادامه دارد خدا نكنه دشمنات بميرن
مامان علی خوشتیپ
22 خرداد 92 13:25
واااااااااااااای چه خوشگله