وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

درست كردن چكمه با استين و كفش كهنه

1392/3/4 15:26
نویسنده : شهره
21,378 بازدید
اشتراک گذاری

عيد امسال واسه دخترم يه جفت كفش خريديم كه حالا رويه ش خراب شده ولي زيره ش سالمه خيلي تو فكر بودم چيكارش كنم كه اين ايده رو ديدم و خوشم اومد تصميم گرفتم تو وبلاگم بذارم شما هم استفاده كنيد

درست كردن چكمه با استين و كفش كهنه

درست كردن چكمه با استين و كفش كهنه

درست كردن چكمه با استين و كفش كهنه

درست كردن چكمه با استين و كفش كهنه

درست كردن چكمه با استين و كفش كهنه

درست كردن چكمه با استين و كفش كهنه

درست كردن چكمه با استين و كفش كهنه

درست كردن چكمه با استين و كفش كهنه

درست كردن چكمه با استين و كفش كهنه

درست كردن چكمه با استين و كفش كهنه

درست كردن چكمه با استين و كفش كهنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ونوس
4 خرداد 92 19:27
جالبه ولی می ترسم اگه بخوام درستش کنم خراب بشه


اگه بترسي حتما خراب ميشه دلتو بزن به دريا
wi-fi
14 مرداد 92 23:56
قشنگ بودبدنبودمطالب بیشتربذاری اونوق


چشم حتما
فریبا
24 شهریور 92 12:39
واقعاقشنگ بود لطفا مطالب بیشتری بذارید
من یه تازه عروسم میخوام باچیزهای کم خرج وسایل خوب درست کنم کمکم کنید


ممنون دوست عزيز ازدواجتونو بهتون تبريك ميگم
الی
4 دی 92 1:29
سلام خیلی قشنگ بودممنون من درستش کردم ولی نمیدونم چطوری اندازه ساق پارو در بیارم میشه کمکم کنید؟؟؟
شهره
پاسخ
دو ست عزیز تا جایی که اندازه استین میرسه و اگه کوتاهتر از اونو خواستین میتونین مثل شکل تا کنید
سارا
4 بهمن 92 18:19
سلام ممنون خیلی جالب بود.میشه بگید از پنجه تا مچه پارو جوری اندازه بگیرم..مرسی
شهره
پاسخ
دوست عزیز این کار من نیست به تصاویر توجه کنید
نازی
5 بهمن 92 16:46
خیلی خیلی جالب بود
شهره
پاسخ
ممنونم دوست عزیز
رقیه
14 آذر 93 19:56
سلام خیلی قشنگه خسته نباشین ولی کاش یه ویدویی هم داشت ولی خسته نباشین ممنون از سایت خوبتون