وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

اموزش جعبه به شكل قلب

1392/2/16 9:15
نویسنده : شهره
6,388 بازدید
اشتراک گذاری

kalpli hediye kutusu nasıl yapılır

kalpli hediye kutusu nasıl yapılır

kalpli hediye kutusu nasıl yapılır

kalpli hediye kutusu nasıl yapılır

kalpli hediye kutusu nasıl yapılır

kalpli hediye kutusu nasıl yapılır

kalpli hediye kutusu nasıl yapılır

kalpli hediye kutusu nasıl yapılır

kalpli hediye kutusu nasıl yapılır

kalpli hediye kutusu nasıl yapılır

براي ديدن كاردستيهاي جديد به ادرس زير برويد نظر يادتون نره

http://shohrerafat1364.mihanblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیر
17 اردیبهشت 92 0:54
عالی بود
ونوس
17 اردیبهشت 92 18:53
من درست می کنم قشنگ در نمیاد چیکار کنم؟


چرا حتما دقيق اندازه نميگيري
مامان فاطمه
21 اردیبهشت 92 10:42
سلام ، خیلی زیباست .
من هر وقت با فاطمه می رم بازار وقتی جعبه های کادویی رو می بینه اصرار می کنه که براش بخرم . چند بار براش خریدم ولی نمی شه که .........
از این پستت استفاده می کنم و سایزای مختلف براش درست می کنم.
ممنون بابت وبلاگ زیباتون.


مرسي عزيزم من هم عاشق جعبه هاي كادو هستم و سعي ميكنم خودم درست كنم
موسی
29 آبان 92 18:46
با سلام پس از حمد خدا خوبید خسته نباشید راستش من یه پسرم راستش شرایط تو تهران طوری بود مجبور شدم با توجه به تبلیغات روزنامه راهی یکی از این شرکتها که واسه جعبه سازی دستمزد میدادند اولش 40 تومن بابت آموزش کاغذ گرفتند واقعا خندم گرفت از کارشون مربی و همه مسولین شرکت خنگ و کدن بودند روشی رو به مراجعین میگفتند که سخت و احمقانه بود . حالا هم تو نت سرچ کردم دیدم همشون به همین شکلند. من ترفندهایی رو خواستید میگم که در ساعت 4عدد بسازید. 09358177371
شهره
پاسخ
ممنون دوست عزیز از راهنماییتون بله متاسفانه من هم شنیدم همچین شرکتهایی هستن که در مقابل پول یاد میدن بعد که میخوان سفارش کار بدن دستمزد ناچیزی میدن و ضمنا همه فوت و فن کارو یاد نمیدن اگه لطف کنید و به ایمیلم بفرستین ممنون میشم من هم با اجازتون توی وبم به همه دوستان یاد میدم