وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

دوخت طرح قلب بزرگ وسط لباس

1392/2/11 16:43
نویسنده : شهره
6,436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان براي پياده كردن اين طرح بايد اول كار رو روي لايكو يا كاغذ مخصوص گلدوزي انجام بدين من اسم اين كاغذو نميدونم لطفا دوستان خياطي كه ميدونند و طرز كار با اونو بلد هستند تو قسمت نظرات بنويسند اسمش چيه ؟ و اگه ميتونند طرز كارشونو ياد بدن تا تو وبلاگ بذارم تا ديگرون هم راحتتر كار كنند ممنون از لطفتون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ونوس
11 اردیبهشت 92 19:53
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما
کیست مادر؟ بانی بنیاد ما
قلب او سرچشمه امید هاست
سینه او مشرق خورشیدهاست
.
.
.
.
.
.
.
شهره جون روز مادرو به تو و مادر خودم تبریک میگم امیدوارم همیشه سایتون بالای سر ما باشه

مرسي عزيزم خيلي گلي
asal
16 اردیبهشت 92 21:49
ممنون من از این ایده گرفتم و به مامانم گفتم برام بدوزه خیلی خوشگل شد


انشالله ميدوزن شما هم يه جا اپلود ميكنين ادرس عكسو ميدين ميذارم تو وب
asal
16 اردیبهشت 92 23:12
چه جوری باید تو وبتون بذارم اخه من 12 سالمه


عزيزم عكسشو تو يه اپلود عكس بلاگفا اپلود كن بعد ادرس عكسو به صورت نظر خصوصي تو قسمت نظرات كپي كن بعد خبرم كن بردارم
لیلا
22 اردیبهشت 92 19:31
مطالبتون عالین . ممنون