وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

لطفا کمکم کنید

1393/3/16 14:29
نویسنده : شهره
1,658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روز بخیر

دوستان عزیز و مهربونم که با نظرات و انتقادات خوبتون منو راهنمایی میکنید و بزرگترین مشوق من در ساختن و ادامه این وبلاگ هستین 

اولین باری که این وبلاگو ساختم هیچوقت فکر نمیکردم مورد توجه و لطف شما عزیزان قرار بگیره من این وبلاگو برای خودم درست کردم تا گلچینی از کاردستیها و چیزهایی که دوست داشتم درست کنم رو بذارم و هر از چند گاهی برای پر کردن اوقات فراغتم بهش سر بزنم ولی در اولین مطلب و با اومدن بیشتر از ده تا نظر و تشویق و تعریف و تمجید شما هنر دوستان تصمیم گرفتم مطالبی بذارم که هم مورد استفاده شما و خودم باشه و همگی ازشون استفاده کنیم و از کاری که کردم خوشحالم و راضی

چند روز پیش متوجه شدم وبلاگ اموزشکده هنر برای مامانها و نینیها 2  در سایت پیوندها قسمت اجتماعی-بانوان ثبت شده خیلی خوشحال شدم 

ولی دیروز این خوشحالیم تبدیل به عصبانیت و ناراحتی شد چون چند تا از سایتها نه تنها مطالبمو دزدیدن بلکه کل وبلاگمو دزدیدن یعنی با هر مطلبی که من میذارم و وبلاگمو بروز میکنم سایت انها هم بروز میشود 

و براحتی کسب درامد میکنن

http://porsyar.com/m-289772-1-5.html

و 

http://negahetaze.ir/K-5931-E-6.html

و چند سایت دیگر 

احساس میکنم تمام زحمات 2 سالم به باد رفته راستشو بخواین یکم دلسرد شدم نمیدونم چیکار کنم و از مدیریت محترم کمک میخوام

و اینم بگم ریالی که از وبلاگم بدست میارید حلال نیست و به خدا سپردمتون البته فکر نکنم شما خدا رو بشناسید ولی خدا شما رو خوب میشناسه 

حلال اون سایتهایی باشه که ادرس وبلاگمو که روی عکسها نوشتمو پاک نکردن و همیشه زیر مطلب ذکر منبع میکنن 

قفل متن و کلیک راست هم به همین خاطره دلم نمیخواست قفل کنم تا شما

راحت به کامپیوتر خودتون کپی کنین ولی مجبور شدم شرمنده

 

ممنونم از شما دوستان اگه شما هم راه حلی به نظرتون رسید لطفا کمکم کنید

پسندها (1)

نظرات (2)

ونوس
23 خرداد 93 2:56
دست گلت درد نکنه من میدونم تو چقدر برای وبلاگت زحمت میکشی قفل بزن رو همه چی که این نامردا برش ندارن
شهره
پاسخ
سلام خانمی خوبی؟ والا به خدا دیگه از کپی کردن مطالبم گذشتم تو رو خدا به سایتهایی که گفتم نگاه کن کل وبلاگم دست اوناست من مطلب میذارم اونا بروز میشن
sib sabz
7 تیر 93 13:59
سلام حیف شد حق ما سوخت من کپی میکنم تو کامپیوترم بعد درستش میکنم چون بعدا اسم و صفحات سایتها یادم میره ولی اشکال نداره موفق باشی
شهره
پاسخ
دوست عزیز فقط بخاطر بعضی سایتها شرمنده شدم یه نظر به ادرسهایی که نوشتم متوجه میشین