وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

تابلوی اعلانات مدرسه

1393/3/8 23:04
نویسنده : شهره
10,838 بازدید
اشتراک گذاری

دوست خوبم ونوس جون خواسته بودن چند تا ایده در مورد تابلو اعلانات کلاس اولی ها بذارم هر چی گشتم چیز چنان جالبی پیدا نکردم این چند تا عکسو میذارم ایشالا که ایده ای باشه برای این دوست گلم

23 Nisan Etkinlikleri Atatürk 23 Nisan Etkinlikleri Atatürk 1

Birbirinden Güzel Okul Öncesi Etkinlikleri bandırma vapuru etkinliği

anaokulu etkinlikleri

Birbirinden Güzel Okul Öncesi Etkinlikleri okul öncesi ağaç etkinlikleri

23 Nisan Etkinlikleri Atatürk 23 Nisan Etkinlikleri Atatürk 3

 
 

ANADİLİ ETKİNLİKLERİ TEKERLEME SAYILAR

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ونوس
6 دی 92 14:13
الهی من فدات شم که تو انقدر ماهی قربون دستت الهی من دورت بگردم
شهره
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ایشالا که به دردتون خورده باشه
sina
15 دی 92 10:40
سلام اگر دوست دارید امار وبتون بالا برود و در سایت های پر بازدید قرار بگیرید به وب ما امده و شما اولین نفری باشید که وب خود را ثبت میکنید به زودی این وب امارش بالا میرود و شما میتوانید روزانه یک مطلب برای ما ارسال کنید تا در وب های پر بازدید دیگر مورد توجه دیگران قرار گیرد و به وب شما بیان لطفا به وب ما امده و کد لینک باکس را در وب خود قرار دهید با تشکر
زهرا
14 بهمن 92 16:40
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون
رضا صمدی
15 بهمن 92 11:10
با تشکر از وبلاگ خوبتون میتونم ازتون خواهش کنم لینک سایت شرکتمون که در مورد وسایل بازی کودکان هست رو به سایتتون اضافه کنین. دنیای سازه های بادی
تینا
13 خرداد 93 16:30
دستتون درد نکنه واقعا عالی بود
شهره
پاسخ