وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

تزیین اینه با صدف

1393/3/8 23:13
نویسنده : شهره
20,690 بازدید
اشتراک گذاری

Kid's Craft: Sea Shell Mirror (Great summer craft idea for kids!)

 لوازم مورد نیاز: رنگ ابی شیشه- چسب مخصوص دکوپاژ (چسب چوب هم امتحان کنید)-اینه- شن- صدف- چسب حرارتی

Supplies

Decopauge

Sand

Hotglue

Seashells

Painting

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

گلپایگانی
13 آذر 92 11:33
با سلام خدمت مادران گرامی یک تیم پژوهشی روانشناس مشغول بررسی مقیاس سنجش هوش اخلاقی کودکان 3 تا 7 ساله شهر تهران هستند. انجام آزمون ها و تستهای روان شناسی دارای هزینه است اما به جهت پژوهشی بودن این کار امکان انجام رایگان آن برای مادران داوطلب وجود دارد. در صورت تمایل به پر کردن پرسشنامه به آدرس glp_e@yahoo.com ایمیل بزنید و اعلام آمادگی کنید تا پرسشنامه برای تان میل شود و پاسخ آن را ارسال نمایید. لازم به ذکر است که پس از بررسی کار و اتمام آن، نتیجه ی تست و توضیح آن برای مادر ارسال می گردد. با توجه به محدودیت زمانی اولویت با افرادی است که تا چند روز آتی اعلام آمادگی نمایند.
هانیه
13 آذر 92 19:44
واااای خیلی جالب بود.مرسییییییییییییییییییییییییییی
شهره
پاسخ
ممنونم دوست گلم
ونوس
13 آذر 92 23:55
چه خوشکله عزیزم دستت درد نکنه.به درد زنداییم خورد
شهره
پاسخ
اااااااااا واقعا چه خوب پس زندایی هم هنرمند تشریف دارن
ونوس
14 آذر 92 0:03
سلام عزیزم خوبی؟زنداییم ازم یه چیزی خواسته منم گفتم یع دوست گل دارم کمکم میکنه.دوتا دختر دایی دوقلو دارم که کلاس اولن بعدش معلمشون به زنداییم گفته بود که میخواد کلاسشونو تزئین کنه تابلو اعلاناتشونو درست کنه یه کلاس برای کلاس اولی ها بسازه ولی ایده نداشت منم گفتم شاید تو بتونی کمکمون کنی یه چیز ساده میخوام که برای معلمشونم مشکل ساز نشه و درست کردنش راحت باشه میتونی کمکم کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهره
پاسخ
سلام عزیزم چند تا مطلب گذاشتم ایشالا به دردتون بخوره به زندایی سلام برسون
چهرزاد
15 آذر 92 0:49
وايي من خيلي هنر و هنرمند رو دوست دارم تبريك ميگملينك شديد
شهره
پاسخ
ممنون دوست عزیز