وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

مدل دفتر یادگاری عروسی

1392/7/21 15:13
نویسنده : شهره
10,808 بازدید
اشتراک گذاری

به درخواست یکی از دوستان این پست چند تا مدل دفتر یادگاری مخصوص عروس و داماد میذارم

dugunanidefteriyapilisi

defter süsleme

Önce kırtasiyeden çizgisiz bir defter aldım:2TL

Düğün hatıra defteri

defter kaplama

Düğün anı defteri

Düğün anı defteri

düğün anı defteri

düğün anı defteri

romantik bir defter daha  düğün için

Düğün anı defteri

Düğün anı defteri

dugunanidefteriyapilisi

dugunanidefteriyapimi

dugunanidefteri

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ونوس
23 مهر 92 18:45
چه خووووووووب ایشالا هرکی پفته خوشبخت بشه.
ارلا
23 مهر 92 19:57
خیلی زیبا بود
ای کاش اموزششم میذاشتی بهتر یود تا نوعروس ها ازش استفاده کنن

حتما اموزششو ببینم میذارم
شهین
9 آبان 92 10:44
سلم گلم وقتی یادم ندی قهرم میخوام به منم یاد بدی اما تو قلبمی دوست دارم


سعی میکنم طرز درست کردنشو پیدا کنم بذارم
لیلا
16 آبان 92 16:08
سلام تورا خدا تورا خدا اموزش تزیین خرید عروس وداماد یادم بده به هر کی میگم یاد نمیده

سلام چشم عزیزم همین الان دنبال درخواست شما هستم پیدا کنم میذارم
لیلا
20 بهمن 92 18:03
سلام گلم انشالله که خوبی واسم تزیین خرید عروس خانم اقا داماد پیدا کردی ممنون
شهره
پاسخ
]چشم پیدا کنم حتما میذارم
سمیرا
27 فروردین 93 11:29
خب این به چه دردی می خوره؟
شهره
پاسخ
عزیزم این برای نوشتن یادگاری از طرف دوستان و اشنایانی که به عروسیتون میان به درد میخوره