وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

لباس عروسك با كاغذ كشي

1393/3/7 1:56
نویسنده : شهره
16,979 بازدید
اشتراک گذاری

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 1

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 3

 

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 4

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 5

الگوي قسمت دامن و تاپ عروس

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 7

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 8

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 9

روبان براي تزيين لباس عروس

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 10

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 11

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 12

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 13

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 14

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 15

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 17

و در نهايت با درست كردن تعدادي گلهاي كاغذ كشي ميتونيد دامنو تزيين كنيد

Свит-дизайн Бумагопластика Моя куколка + мк банта из ленточек Бумага гофрированная фото 1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ونوس
21 تیر 92 23:29
وویی چه ناز بود عزیزم.خیلی قشنگ بود چی بکم گه این سایت این قدر خوبه؟


من هم از جبران محبتهاي شما عاجزم