وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

طرز تا كردن دستمال سفره به شكل كراوات و پيراهن

1392/2/29 15:22
نویسنده : شهره
24,820 بازدید
اشتراک گذاری

روز پدر و مرد خانما برخلاف اقايون كه غذاي بيرونو ترجيح ميدن دوست دارن سفره اي باز كنند با غذاهايي كه هنر دست خودشونه و بيشتر ميخوان غذايي درست كنند كه باب ميل همسراشونه بنابراين خوبه كه در كنار غذاي خوشمزه به زيبايي سفره اهميت بديم و يكي از اينكارا ميتونه درست كردن دستمال سفره با سمبلهايي اقايون پسند باشه مثل تا كردن دستمال به شكل كراوات يا پيراهن 

دستمال كراواتي

دستمال پيراهن مانند

تا كردن دستمال به شكل كراوات

دستمال كراواتي

دستمال كراواتي

دستمال كراواتي

دستمال كراواتي

دستمال كراواتي

دستمال كراواتي

دستمال كراواتي

دستمال كراواتي

دستمال كراواتي

و اين هم طرز تا كردن دستمال به شكل پيراهن

دستمال پيراهن مانند

دستمال پيراهن مانند

دستمال پيراهن مانند

دستمال پيراهن مانند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
30 اردیبهشت 92 12:41
سلام

تازه با وبلاگ شما آشنا شدم.خیلی مطالب جالبی دارین..از وقتی اینجا رو پیدا کردم دائم سر میزنم.ایده های خوبی میشه گرفت...در مورد این پست یه سوال داشتم.نمیدونم چرا تا مرحله 3بیشتر پیش نمیرم.متوجه نمیشم یقه و جلوی لباس چطور درست شده.ممنون میشم راهنماییم کنید


عزيزم تا مرحاه سوم كه ميري ميشه پشت كار بر ميگردوني بعد يقه رو درست ميكني اگه خوب نايستاد يكم اتو بكش يا يه چيز سنگين بذار روش
ونوس
30 اردیبهشت 92 20:41
من اگه از اونا درست کتنم دلم نمیاد خرابش کنم


موافقم عزيزم
مریم
21 تیر 92 0:18
سلام لطفاطرز درست کردن یا تا کردن دستمال هاروهم بنویسید با تشکر


چشم حتما