وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

اموزش ساده بافت جلیقه

1392/1/23 3:03
نویسنده : شهره
34,457 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا خوب به اندازه های الگو دقت کنید

اول با ١٩ سانتیمتر شروع میکنیم و به اندازه  ٢٥ سانتیمتر میبافیم

بعد در دو میل دیگه ١٩ سانتیمتر شروع میکنیم و به اندازه ١٥ سانتیمتر میبافیم

بعد این دو را با ٤٥ عدد بافت ساده به هم وصل میکنیم یعنی وارد یک جفت میل میکنیم

(پس شدسمت چپ ٢٥ سانتیمتر و سمت راست ١٥ سانتیمتر عین تصویر)

 

بعد مانند تصویر دو طرف را به هم میدوزیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرپرواز
23 فروردین 92 7:33
سلام ممنون که تجاربتون را در اختیار ما میزارید.
وب زیبا و قشنگی دارید.
من یک وبلاگ ساختم در مورد شیوه ی درست تربیت دینی فرزندان.خوشحال میشم سری بزنید و نظر بدید . اگه خوشتون اومد لینگم کنید.


عزیزم من لینکتون کردم
atefeh
30 مهر 92 6:42
عزیزم ممنونم وبلاگتون بسیار مفیده من دارم این نوع جلیقه رو می بافم ولی متوجه نمیشم که قسمت جلو چطور باید به همدیگه دوخته بشه. دو قسمت بالا و پائین جداگانه یا به هم وصل بشه؟ ممنون کمکم کنید. atifa_g@yahoo.com