وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

درختچه عشق قهوه

1393/6/2 20:13
نویسنده : شهره
19,048 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:مقوای ضخیم-چسب-طرح قلب-قهوه-وسایل تزیینی-ظرف رب یا امثال اون-یک تیکه پارچه کنف(کیسه برنج)-چوب ضخیم مثل قاشق های چوبی (نی که چینی ها با اون غذا میل میکنن)

 

1-طرح قلب و رو مقوای ضخیم در میاریم و نی و به مقوا میچسبونیم البته داخلش مطابق شکل

2-دور نی رو با نخ کناف میپوشونیم

3-به طور منظم قهوه ها رو یکی یکی روی مقوا میچسبونیم

4-گلدونمون رو هم با پارچه میپوشونیم و درونش یک تیکه اسفنج سخت میذاریم و نی رو توش میکاریم البته با چسب محکم کاری میکنیم

5-در اخر وسایل تزیینی رو میچسبونیم و مبارکتون باشهآرام

مطالب مرتبط

درختچه ماكاروني

طرز درست کردن درختچه کاغذی

اموزش درختچه ی گلهای كاغذی

درست كردن كاج

درختچه هاي زيبا با كاغذ كشي

سبد گل با گلهاي قديمي

طرز تزيين گل رو ميزي

شاخه گل گندمي

درست كردن حلقه در با گلهاي خشك

شاخه های زیبای تزیینی

اموزش درست كردن سبد با شاخه درخت

اموزش پر تزييني

فنجان ابشاري

گلدان خرگوشي

فنجان دكوراتيو

ساخت یک دکوری خیلی جالب

قفس تخم مرغی دکوراتیو با ماکارونی

گلدان با بطری پلاستیکی طلایی

گلدان گل تقدیم به پدر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

mamane mim
2 شهریور 93 20:44
سلام وبتون خیلی به دردم خورد . با اجازه لینک میکنم تا سر حوصله از کاراتون دیدن و استفاده کنم
شهره
پاسخ
سلام مرسی دوست عزیز نظر لطفتونه خوشحال میشم بازم بهمون سر بزنید
شایسته
3 شهریور 93 14:40
خیلی زیبست ایده خوبیه
شهره
پاسخ
مرسی شایسته جون
رونیکا
6 شهریور 93 14:12
عالی بود خیلی خوشگل بود من که عاشقش شدم و حتما درست خواهم کرد.
شهره
پاسخ
مرسی دوست عزیز و هنرمند
کودک سیتی
8 شهریور 93 3:28
http://kodakcity.blogfa.com/
سيما
9 شهریور 93 10:55
سلام گلم خسته نباشي راستش من قهرم هر چي خواستم ياد ندادي تزيين سيمي جام عروس حناي عروس ميوه ارايي اما هميشه در قلبمي دسستتو مي بوسم
شهره
پاسخ
دوست گلم من دو یا سه پست فقط به درخواست شما گذاشتم درخواست و نظر شما دوستان مهربون برام خیلی مهمه پست حنابندان گذاشتم و سفره ارایی هم در قسمت موضوعات هست ولی اگه منظورتون چیدن میوه هست چشم اونم پیدا میکنم میذارم
دختربهاری
10 شهریور 93 3:55
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ~*▀
شهره
پاسخ
ونوس
10 شهریور 93 22:03
سلام شهره جون؟؟؟؟خوبی فداتشم؟؟؟؟ماشالا اراز جونم چقدر بزرگ شده عزیز دلمه ببخشید ی مدت نبودم عزیز دلم خیلی دلم برات تنگ شده بود فداتشم وبلاگت مثل همیشه عالی و پر بازدیده
شهره
پاسخ
سلام دوست گلم مرسی عزیزم به لطف شماخواهش میکنم ما هم دلمون برات تنگ شده بود کجا بودی پس؟ مرسی بازم بهمون سر بزن
سروه
11 شهریور 93 17:21
لایک!
شهره
پاسخ
ونوس
17 شهریور 93 16:16
عزیز دلم کنکور داشتم کنکور منم دیر برگذار شد ولی دیگه همیشه میام پیشت
شهره
پاسخ
مرسی ونوس جون منتظرت هستم
mahdieh
15 آذر 93 20:43
kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jaleb boud
مریم
11 اسفند 93 19:07
وبتون عالی بود خییییییییییییییییلی ممنونم