وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

پاسخ به سوال سارینا خانوم

1393/3/23 10:42
نویسنده : شهره
2,523 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم 

و دوست عزیزم سارینا جون در پاسخ به نظرتون(من برای جا دادن عروسکای دخترم توی اتاقش ب مشکل برخوردم تعدادشون زیاده وهمشون توی کمادش جانمیشند اگه زحمتی نیست میشه یکم راهنماییم کنید یا یک چیزی معرفی کنید که بشه ساخت وزد ب دیوار وعروسکاشو چید توش ممنونم) میتونید از این لینکها استفاده کنید روی تصاویر کلیک کنید

  

 

سعی میکنم پستی در همین مورد پیدا کنم و بذارم

دوستان عزیزم لطفا سوالات خودتونو خصوصی ارسال نکنین چون نمیتونم جوابتونو بدم 

پسندها (1)

نظرات (2)

بابای ملیسا
23 خرداد 93 11:53
با سلام . ضمن عرض تبریک بمناسبت کیلاد یگانه منجی عالم بشریت ، وبلاگ ملیسا دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به کلبه مجازی دخترم تشریف بیارید و با نوشتن یک یادگاری ، دنیای ملیسا رو قشنگ تر از قبل کنید.
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 خرداد 93 9:29
سلام عزیزم خیلی جالبه دستت درد نکنه اتفاقآ منم یه همچی چیزی یه بار از اینترنت گرفتم خیلی هوشم اومد فصد داشتم درست کنم برا اتاق خیلطیم برا جا دادن وسایلایی مثل نخ وغیره از دست بچه های شیطونم ولی حالا می بینم این اسبفاده رو هم داره حتما درستش می کنم او کامپیوتر نگاه کنم اگه عکساشونو دیدم براتون می ذارم اونم خیلی دکری وقشنگه
شهره
پاسخ
سلام دوست گلم ممنون از لطفت عزیزم منتظر عکس همه کارهای هنریت هستم