وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی هاوبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها

ساخت تابلو هنر دست خواهرم

1393/3/9 19:19
نویسنده : شهره
5,216 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم :سرامیک ،رنگ،مهره رنگی،چسب حرارتی

اول طرحمون و با ماژِیک میکشیم بعد با رنگ از روش میکشیم . بعد بوسیله چسب حرارتی مهره یا دکمه رنگی میچسبونیم

 

             

            

 

            

اینم یه تابلو خوشگل و برجسته مدرن و ارزان قیمتآرام

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان السا
9 خرداد 93 19:35
سلام وبلاگتون رو دیدم همه صفحه هاشو خیلی جالب بود منم دست کوچولویی به هنر دارم بزودی یه وبلاگ هنری میزنم راستی به خونه من و دخترم هم سر بزن و اگه دوست داشتی در مورد تبادل لینک خبرم کن
شهره
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اینکه بهم سر میزنین امیدوارم موفق باشی ادرسشو برام میذاری نگاه کنمچشم حتما
مامان
10 خرداد 93 10:43
منم ناراحتم.وبم بهم ریخته...
شهره
پاسخ
مدیریت میگه به خاطر سیستم قبلیه ولی من اصلا سر در نیاوردم قبلا اگه ویرایش میکردم همونجا سر جای اولش میموند
❀مامان علی خوشتیپ❀
10 خرداد 93 13:39
سلام عزیزم برات نظر گذاشته بودم.نرسیده؟دوباره بذارم؟
شهره
پاسخ
سلام ساراجون چرا عزیزم دو تا نظر نوشته بودی تایید کردم دیگه امروز نوشتی؟
الهام مامان علیرضا
11 خرداد 93 14:19
شهره جان از روی تاریخ نظراتی که دوستان برای هر پست نوشتند می تونید تاریخ پست هاتون و ویرایش کنید. این ساده ترین و راحت ترین و سریع ترین روش هست
شهره
پاسخ
مرسی دوست گلم از راهنماییت با اینکه سخته و بعضی پستها همون روز نظر ندادن ولی تاریخ تقریبیشونو دارم تنظیم میکنم بازم ممنونم